صفحه اصلی پیام‌رسان win blog پست الکترونیک اوقات شرعی آمار ویروس کرونا ثبت نام رایگان بورس درباره
< 1 2 3 4 >

94/4/16
11:34 ع

«ریچارد دالتون» سفیر سابق انگلیس در ایران گفت که به اعتقاد او توافق هسته ای بین ایران و قدرت های جهان دیر یا زود حاصل می شود.
کد خبر: 515429
تاریخ انتشار:16 تیر 1394 - 23:36-07 July 2015
«ریچارد دالتون» سفیر سابق انگلیس در ایران گفت که به اعتقاد او توافق هسته ای بین ایران و قدرت های جهان دیر یا زود حاصل می شود.

دالتون روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری بلومبرگ، گفت: ما از جزئیات مذاکرات اطلاع کمی داریم اما شتاب لغو تحریم ها یکی از مشکلات مذاکرات است.

وی افزود: ارتباط دادن بسته لغو تحریم ها با گام هایی که ایران باید انجام دهد نیز می تواند یکی از مشکلات باشد.

دالتون با بیان اینکه مشکلی هم از جانب روسیه درباره لغو تحریم تسلیحاتی ایران مطرح شده است، افزود: متون توافق طولانی و پیچیده است و ممکن است مشکلات دیگری هم وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد ایران و قدرت ها وین را بدون توافق ترک کنند و در این صورت دورنمای مذاکرات چه خواهد شد، گفت: اگر در این دور از مذاکرات توافقی حاصل نشود، وضعیت مذاکرات پیچیده می شود اما دورنمای توافق از بین نخواهد رفت.

سفیرسابق انگلیس در ایران افزود: منافع بنیادی دو طرف برای رسیدن به توافق از بین نمی رود و هر چند روند مذاکرات پیچیده می شود و توان و نیروی مذاکرات کاهش می یابد ولی اعتقاد دارم که در نهایت توافق حاصل خواهد شد.

 


94/4/16
11:33 ع

 

مذاکرات هسته ای
شناسه? خبر: 2854175 - سه‌شنبه 16 تیر 1394 - 23:25
کاخ سفید ضمن تایید تمدید سه روزه مذاکرات هسته ای جاری بین ایران و گروه 1+5 در وین اتریش گفت: این مذاکرات نزدیک به توافق است و ارزش ادامه دادن را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: تمدید مهلت گفت و گوها با ایران فرصتی برای فائق آمدن بر تفاوت ها و اختلافات جدی بین دو طرف است.

ایران و گروه 1+5 متشکل از آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین و آلمان در حال مذاکره بر سر نگارش متن توافق جامع هسته ای براساس راه حل های بدست آمده در مذاکرات 13 فروردین لوزان سوئیس هستند.

دو طرف ضرب الاجل خودخوانده 10 تیرماه را برای پایان نگارش متن توافق هسته ای را تعیین کرده بودند ولی هفته گذشته و پس از به سر آمدن این مهلت، یک هفته دیگر این گفت و گوها را تمدید کردند. در حالی که امشب (سه شنبه 16 تیرماه) مهلت تمدید شده دوم نیز به پایان می رسد، دو طرف اعلام کرده اند که گفت و گوها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

ایران تاکید دارد که توافق خوب را فدای زمان نخواهد کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران اعلام کرده است که به منظور شرکت در اجلاس کشورهای بریکس به روسیه نخواهد رفت و در وین خواهد ماند. وزرای خارجه گروه 1+5 نیز که امروز وین را ترک کردند، گفته اند که طی روزهای آینده برای شرکت در گفت و گوها به اتریش بازخواهند گشت.

جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز که به دلیل شکستگی زانویش طی دو هفته گذشته در وین حضور داشته، همچنان در این شهر باقی خواهد ماند.

سخنگوی کاخ سفید همچنین مدعی شد: همچنان اختلافات اساسی میان ایران و گروه 1+5 باقی مانده است و این موضوع تنها مربوط به آمریکا نیست و دیگر کشورهای مذاکره کننده نیز بر همین باورند.

فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران ضمن اعلام تمدید مذاکرات تا روز جمعه گفت: ما می‌دانیم که مذاکرات بسیار سخت، چالش‌انگیز و در بعضی مواقع دشوار بوده است و با وجود برخی اختلافات میان دو طرف این مذاکرات ادامه خواهد یافت.


94/4/16
11:32 ع

باراک اوباما
شناسه? خبر: 2854123 - سه‌شنبه 16 تیر 1394 - 22:30
خالی بودن برنامه های «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد که کاخ سفید چشم انتظار اعلام توافق هسته ای توسط وزیر امور خارجه خود از وین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، خالی بودن برنامه های «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد که کاخ سفید چشم انتظار اعلام توافق هسته ای توسط وزیر امور خارجه خود از وین است.

پایگاه خبری این روزنامه می نویسید: خالی نگه داشتن برنامه های اوباما با این هدف انجام شده است که مسئولین کاخ سفید بتوانند پس از اعلام خبر به توافق رسیدن مذاکره کنندگان کشورهای 1+5 با ایران در وین توسط «جان کری» وزیر امورخارجه این کشور، به سرعت به برگزاری یک کنفرانس خبری و یا بیانیه عمومی مبادرت نمایند.

پایگاه خبری نیویورک تایمز سخنان «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید را شاهدی بر نوشتار خود دانسته که گفته است: برنامه رئیس جمهور بر اساس این واقعیت که ممکن است خبری از وین دریافت شود، تعمداً به صورت منطعف تنظیم شده است.


94/4/12
4:5 ع

فروش save های بازی Euro Truck Simulator 2  با مشخصات زیر:

level 40

80 تا کامیون با راننده

16 تا گاراژ با ظرفیت 5 خودرو

درآمد هفتگی 2.219.784 یورو

164 روز زمان بازی

69000 Km رانندگی

Rating 10 King of the Road

Full Skils

Euro Truck Simulator 2 فروش

Euro Truck Simulator 2 فروش

Euro Truck Simulator 2 فروش

Euro Truck Simulator 2 فروش

Euro Truck Simulator 2 فروش

با قیمت تنها 230.000 تومان

تماس : 09363394383


پیام رسان

+ 21 درصد تخفیف در بورس ایران

+ با اطمینان وارد بورس شوید. دوستان میتونید در باشگاه کارگزاری آگاه با معرفی کد AN3287 علیرضا فلاح از 19% تخفیف کارمزد معاملات اوراق بهادار بصورت وجه نقد 19% تخفیف کارمزد معاملات آتی کالا بصورت وجه نقد 80% تخفیف خرید بسته مشاوره-تحلیلی 60% تخفیف خرید بسته‌های آموزشی و همچنین 20 هزار تومان هدیه ثبت نام بهره مند شوید. برای معرفی سیگنال به آی دی زیر پیام دهید. Nezam06 09363394383

+ دوستان میتونید در باشگاه کارگزاری آگاه با معرفی کد AN3287 از 17? تخفیف کارمزد معاملات اوراق بهادار بصورت وجه نقد 17? تخفیف کارمزد معاملات آتی کالا بصورت وجه نقد 70? تخفیف خرید بسته مشاوره-تحلیلی 60? تخفیف خرید بسته‌های آموزشی 50 هزار تومان هدیه فعال شدن در کارگزاری آگاه و همچنین 20 هزار تومان هدیه ثبت نام بهره مند شوید. مطمئن وارد بورس شوید. 09363394383

+ مطمئن وارد بورس شوید.دوستان میتونید در باشگاه کارگزاری آگاه با معرفی کد AN3287 از 17% تخفیف کارمزد معاملات اوراق بهادار بصورت وجه نقد 17% تخفیف کارمزد معاملات آتی کالا بصورت وجه نقد 70% تخفیف خرید بسته مشاوره-تحلیلی 60% تخفیف خرید بسته‌های آموزشی 50 هزار تومان هدیه فعال شدن در کارگزاری آگاه و همچنین 20 هزار تومان هدیه ثبت نام بهره مند شوید. برای معرفی سیگنال به آیدی زیر پیام دهید. Nezam06

+ #بازی_منچ_کلاسیک رایگان در کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/arf.com.classicmench/ و رایگان در مایکت

+ ‏‏این برنامه برای ورود به سیستم گلستان از طریق گوشی اندروید میباشد. https://myket.ir/app/arf.com.golestan

+ #بازی_منچ_کلاسیک رایگان در کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/arf.com.classicmench/

+ بازی منچ کلاسیک رو تجربه کنید.

+ بازی منچ کلاسیک با سبکی جدید در کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/arf.com.classicmench/

+ برنامه #ازدواج_نو با رمان های جدید و قابلیت های جدید . در کافه بازار و مایکت و ایران اپز

دوستان
 

تهیه و تنظیم : علیرضا فلاح 07