صفحه اصلی پیام‌رسان win blog پست الکترونیک اوقات شرعی آمار ویروس کرونا ثبت نام رایگان بورس درباره
1 2 3 4 >

94/11/23
10:4 ع

شاید شما هم علاقه مند بودید و هستید به فیلم های ایرانی و جشنواره های فیلم!!!!

در این جشنواره در سال 94 شاهد بازیگر زن بر روی سن با حجابی واقعا تاسف بار، چرا که جای ماشین های ون اجتماعی و ماموران خالی بود!!!

چرا در خیابان ها به دختران مردم که با حجاب غیر اسلامی ( درست یا غلط تصمیم گیری با خودتون) ظاهر میشن ایراد میگیرن ولی تو این جشنواره ها همه چی آزاده!

خوب چرا یه جایی هم برای این افراد درست نمیکنید تا انرژی خودشون رو خالی کنند

بی حجابی یعنی این

البته عکس با کیفیت نداشتم که عمق فاجعه رو شما ببیند


94/10/4
7:11 ع

این روزها، شبکه های اجتماعی برای کسب درآمد از هیچ راهی دریغ نمی کنند و جدیدترین راهکار آنها ترویج فحشا و فروش عکس های نوامیس مردم است.
به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها  همه چیز به سمت و سوی تکنولوژی سوق پیدا می کند و متاسفانه بسیاری از آداب و رسوم سنتی و مذهبی ما را تحت الشعاع خود قرار داده است که به طور مثال می توان به آداب ازدواج اشاره داشت.

روزگاری حریم ازدواج جزء خصوصی ترین حریم ها محسوب می شد و نشان دادن عکس های عروسی جز به جمع محرم جایز نبود ولی متاسفانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی این اتفاقات گویا در میان افراد در حال رنگ باختن است و پخش فیلم و عکس عروسی به پزی میان زوج های جوان مبدل گشته و زوج ها با به اشتراک گذاشتن عکس های خصوصی خود از مراسم ازدواجشان مهر تاییدی بر نخ نما شدن اعتقادات خود می زنند.

در همین راستا اگر سری به اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر زده و در آن جستجو کنیم، به راحتی صفحاتی را می یابیم که در آن تصاویری بی حجاب و برهنه از دختران ایرانی و یا عکس های عروسی و نامزدی‌شان را شاهد خواهیم بود.

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات

در این بین این سوال پیش می آید که این صفحات از چه طریقی به عکس ها دسترسی پیدا کرده و آنها را در حساب کاربری خود منتشر می کنند؟ بعد از بررسی های زیاد متوجه شدیم تعدادی از اینگونه پیج ها از افراد می خواهند تا تصاویر شخصی خود را بصورت خصوصی برای آن ها ارسال کنند، تا بتوانند از آن به عنوان مدل بهره برده و با انتشار اآنها در صفحاتشان بتوانند به تجارت کثیف خود ادامه دهند.

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات

برخی از این صفحات نیز، تصاویر شخصی و خانوادگی افراد را بدون اجازه از حساب کاربریشان برداشته و به عنوان مدل خود معرفی می کنند تا بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند. کار به استفاده از تصاویر فردی ختم نشده و عده ای از افراد سودجو عکس های مراسم عروسی و نامزدی مردم را به عنوان نمونه کار خود در صفحاتشان منتشر می کنند، گاه با اجازه و اغلب بی اجازه!

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات

یکی از راهکارهای فرار از دام این سودجویان، این است که تصاویر شخصی و بی حجاب خود را در شبکه های اجتماعی منتشر نکنیم ویا اگر این عکس ها را قرار می دهیم صفحه خود را شخصی کنیم و اجازه ندهیم جز افرادی که  نسبت به آن ها آشنایی داریم به صفحه ما دسترسی پیدا کنند، همچنین به راحتی اجازه ندهیم صفحات تبلیغاتی از صفحات دنبال کننده ما شوند چرا که از این طریق دست به سرقت تصاویر و عکس های شخصی ما زده و آن را به نام خود منتشر می کنند.

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات

درآمدزایی با فروش ناموس ایرانی در اینستاگرام! + تصاویر و مستندات
جدای از همه این راهکارها باید حواسمان به حضور نامحسوس دست های پشت پرده باشد؛ دست هایی که با نفوذ به حریم خصوصی مان سعی در زیر سوال بردن هویت ایرانی اسلامی دارند و با انتشار  عکس ها و فیلم های خصوصی نوامیس به دنبال تجارت کثیف خود هستند.

گزارش از فاطمه باقری

94/10/4
7:7 ع

کشتی هایی که در بندرهای جنوب کشورمان و هزاران کیلومتر آن طرف تر پهلو می گیرند با خود سوغات پر دردسری به همراه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان: سال ها قبل با گذر از کوچه، پس کوچه ها و خیابان های پایتخت، شاید صرفا زیبایی درختان، هوای پاک و دیدن قله دماوند چشم هر بیننده را به خود جلب می کرد، اما کمی طول نکشید که دهه 40 فرارسید. آن روزها هیچ کس تصورش را هم نمی کرد کشتی هایی که در بندرهای جنوب کشورمان و هزاران کیلومتر آن طرف تر از تهران پهلو به بندر می گیرند با خود برای پایتخت نشینان سوغات پر دردسری به همراه دارند. سوغاتی که مهاجرانی غیر قانونی تلقی می شوند و حالا در دهه 90 شمسی این مهاجران غیر قانونی برای خود معضلی شده اند.

 

*** سکونت54 ساله موش های نروژی در زیر پوست شهر

 

موش های امروز تهران همان موش های نروژی هستند، که در دهه 40 با کشتی به بنادر کشور آمدند و در سطح شهرهای مختلف تعدادشان روز به روز زیاد شد. طوری که چند وقت پیش رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران از آمار عجیب و غریب خانواده موش ها مبنی بر عدد 50 میلیون ذکرکرد که در اظهار نظرهای بعدی خود این آمار را تکذیب کرد؛ البته موش‌هایی که به نظر برخی کارشناسان "رات" (موش‌های نروژی ) هستند و نه "موش" به عبارت دیگر گونه‌ای جهش یافته محسوب می شوند.

حال این مهمانان ناخوانده به یکی از دغدغه های شهروندان تبدیل شده اند و خیلی از تلفن های سامانه 1888 و 137 نیز به خاطر آن ها به صدا در می آیند.

 

**جیغ های بنفش، جارو و موش نمادی نوستالژیک از موش

 

به طور حتم عابران پیاده ای که مسیرشان به میدان راه آهن، منیریه و یا خیابان ولیعصر (عج) خورده است، در میان نهرهای آب و زیر سایه درختان چنار رفت و آمد موش هایی با جسته نسبتا بزرگ را دیده اند. جانورانی که روزگاری غذایی لذیذ برای گربه ها بودند، حالا خود یک تنه در برابر گربه ها قد علم می کنند و دیگر آن بازی موش و گربه و فرارهای تکراری کنار گذاشته شده است.

البته باید گفت که در هر محله ای که زباله در معابر رفت و آمد و جوی های آب ریخته شود جمعیت خانواده موش ها بیشتر می شود و نمی تواند درست تخمین زد، که کدام نقطه از کلان شهر تهران بیشتر آلوده شده است.

در روزگار قدیم دیدن موش در هر جایی مساوی بود با ارتعاش بلند صدای خانم ها یا همان "جیغ"های بنفش که نمادی از جارو را برای جنگ با موش ها در پی داشت، اما حال اوضاع عوض شده است.

بهرام که یکی از کسبه بلندترین خیابان خاورمیانه است، خاطرات جالبی از رفتار افراد مختلف با موش های نروژی دارد، می گوید: افراد دیگر از موش نمی ترسند و وقتی موشی در خیابان می بینند با دست به یکدیگر نشان می دهند و می خندیدند؛ انگار موش ها جذابیت پیدا کرده اند.

 

***شکار موش های پایتخت با تفنگ‌های بادی 

 

باید یادآور شد که موش های نروژی به طور صرف با تله و سم از بین نمی روند و در گذشته برخی از آن ها  توسط اکیپ ‌های مجهز به تفنگ‌ های بادی با دوربین‌ های مادون قرمز شکار می شدند.

لاشه موش های جمع آوری شده طبق گفته مسئولان در زباله سوز بیمارستان ‌ها سوزانده می‌شود و یا در محلی جداگانه در کهریزک که مورد آهک پاشی قرار گرفته است دفن بهداشتی می‌شود.

 

***"رات" های نروژی عامل انتقال بیش از 35 ویروس خطرناک هستند

 

اما حالا بعد از شنیدن نقل قول های مختلف و ارائه آمارهای گوناگونی که از طریق رادیو تاکسی می شد شنید، قدیمی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از وجود تقریبی یک میلیون 800 هزار موش در تهران گفته است که این آمار مربوط به سال قبل است و آمار جدید مرحله دوم نیز در پایان آذرماه اعلام خواهد شد.

وجود تقریبی یک میلیون 800 هزار "رات" یا همان موش‌های نروژی یعنی خطر در کمین است؛ زیرا قاسم علی اکبر، پژوهشگر مبارزه با موجودات مهاجم معتقد است: موش هایی که در آبراه‌ ها، تونل‌ ها و چاه‌ های آب مخفی شده اند علاوه بر این که عامل انتقال بیش از 35 ویروس خطرناک هستند، در زمانی که با کمبود غذا مواجه شوند می توانند به موجودات زنده نیز حمله کنند.

 

*** آیا خانواده موش های نروژی از بین می روند؟

 

حال باید منتظر ماند و دید خانواده موش های نروژی که 54 سال پیش بدون هیچ دعوتی پای خود را به کشورمان باز کردند، در پایان آذرماه و طبق آمارهای جدید تصمیم به افزایش نسل گرفته اند یا خیر و آیا مسئولان شهری هنوز هم باید به دنبال آن ها باشند یا طعمه گذاری ها و تله گذاری ها کار خود را کرده اند و سم استفاده شده برای از بین بردن موش ها که مطابق با استانداردهای روز اروپا تهیه شده نوش دارویی بر خیابان های شهر بوده است.

 

 

گزارش از محبوبه مرادی


94/10/4
7:6 ع

به گزارش بی‌باک، آخرین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور از صبح امروز آغاز شد که با حاشیه هایی همراه بود.

*یکی از داوطلبان که خود را کاندیدای دور پنجم مجلس و دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری معرفی می کند با پای شکسته وارد ستاد انتخابات شد، وی گفت که چندماه قبل فوتبال بازی کردم و پایم شکست!

*خانم حسینی یکی از داوطلبان مجلس نیز در پاسخ به این سوال که چرا نامزد انتخابات مجلس شده است، گفت که انگیزه ام مظلومیت خانم ها بوده و به خاطر دخترم کاندیدا شده ام.

*حضور فاطمه و محسن هاشمی به همراه عفت مرعشی نیز از دیگر حاشیه های امروز بود که فاطمه هاشمی درباره حضور مادرش گفت مادرم همیشه پشتیبان ما بوده است!

*محسن و فاطمه هاشمی بلافاصله پس از ورود به جایگاه نام نویسی رفتند و همین باعث تنش در ستاد و اعتراض کسانی شد که مدت ها در صف ایستاده بودند، که در واکنش به این اعتراض ها گفته شد یکی از عوامل آنها از قبل مدارکشان را آورده و برایشان جا رزرو کرده است.

*امروز ستاد انتخابات وزارت کشور شاید شلوغ ترین روز خود را پشت سر گذاشت چراکه صف طولانی در انتظار نوبتشان بودند و در همین راستا نیز امیری سخنگوی وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت که نام نویسی از داوطلبان تا ساعت 21 امشب تمدید شده است.

*امروز یکی از سوژه های عکاسان در ستاد انتخابات کشور دوقلوهایی بودند که برای ثبت نام به وزارت کشور آمدند.

*یکی دیگر از وزرای دولت قبل حمیدرضا حاجی بابایی بود که برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور آمد، برخی دیگر از وزرای دولت دهم نیز با حضور در ستاد انتخابات برای مجلس آینده ثبت نام کردند.

*محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور نیز آخرین آمار ثبت نام داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی را 10834 نفر اعلام کرد.


94/8/5
2:25 ع

انجام انواع کاشی کاری

سرامیک کاری

تعمیرات (رفع نم و قیر گونی)

رفع نم سرویس های بهداشتی و حمام

منازل در اسرع وقت در کمترین زمان توسط استاد چگینی با بیش از 15 سال سابقه کار در تهران

شماره تماس : 09127075304

فقط در استان تهران

رفع نم کاشی کاری سرامیک کاری


پیام رسان

+ 21 درصد تخفیف در بورس ایران

+ با اطمینان وارد بورس شوید. دوستان میتونید در باشگاه کارگزاری آگاه با معرفی کد AN3287 علیرضا فلاح از 19% تخفیف کارمزد معاملات اوراق بهادار بصورت وجه نقد 19% تخفیف کارمزد معاملات آتی کالا بصورت وجه نقد 80% تخفیف خرید بسته مشاوره-تحلیلی 60% تخفیف خرید بسته‌های آموزشی و همچنین 20 هزار تومان هدیه ثبت نام بهره مند شوید. برای معرفی سیگنال به آی دی زیر پیام دهید. Nezam06 09363394383

+ دوستان میتونید در باشگاه کارگزاری آگاه با معرفی کد AN3287 از 17? تخفیف کارمزد معاملات اوراق بهادار بصورت وجه نقد 17? تخفیف کارمزد معاملات آتی کالا بصورت وجه نقد 70? تخفیف خرید بسته مشاوره-تحلیلی 60? تخفیف خرید بسته‌های آموزشی 50 هزار تومان هدیه فعال شدن در کارگزاری آگاه و همچنین 20 هزار تومان هدیه ثبت نام بهره مند شوید. مطمئن وارد بورس شوید. 09363394383

+ مطمئن وارد بورس شوید.دوستان میتونید در باشگاه کارگزاری آگاه با معرفی کد AN3287 از 17% تخفیف کارمزد معاملات اوراق بهادار بصورت وجه نقد 17% تخفیف کارمزد معاملات آتی کالا بصورت وجه نقد 70% تخفیف خرید بسته مشاوره-تحلیلی 60% تخفیف خرید بسته‌های آموزشی 50 هزار تومان هدیه فعال شدن در کارگزاری آگاه و همچنین 20 هزار تومان هدیه ثبت نام بهره مند شوید. برای معرفی سیگنال به آیدی زیر پیام دهید. Nezam06

+ #بازی_منچ_کلاسیک رایگان در کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/arf.com.classicmench/ و رایگان در مایکت

+ ‏‏این برنامه برای ورود به سیستم گلستان از طریق گوشی اندروید میباشد. https://myket.ir/app/arf.com.golestan

+ #بازی_منچ_کلاسیک رایگان در کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/arf.com.classicmench/

+ بازی منچ کلاسیک رو تجربه کنید.

+ بازی منچ کلاسیک با سبکی جدید در کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/arf.com.classicmench/

+ برنامه #ازدواج_نو با رمان های جدید و قابلیت های جدید . در کافه بازار و مایکت و ایران اپز

دوستان
 

تهیه و تنظیم : علیرضا فلاح 07