صفحه اصلی پیام‌رسان win blog پست الکترونیک اوقات شرعی آمار ویروس کرونا ثبت نام رایگان بورس درباره
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

93/9/9
11:0 ع

 

این شعر کاندیدای شعر برگزیده سال 2005 شده .

توسط یک بچه آفریقایی نوشته شده و استدلال شگفت انگیزی داره.

This poem was nominated poem of 2005 . Written by an African kid, amazing
thought

When I born, I Black, When I grow up, I Black, When I go in Sun, I Black,
When I scared, I Black , When I sick, I Black, And when I die, I still black

And you White fellow , When you born, you pink, When you grow up, you White
, When you go in Sun, you Red, When you cold, you blue , When you scared,
you yellow, When you sick, you Green , And when you die, you Gray
And you call me colored

وقتی به دنیا میام، سیاهم، وقتی بزرگ میشم، سیاهم
وقتی میرم زیر آفتاب، سیاهم، وقتی می ترسم، سیاهم
وقتی مریض میشم، سیاهم، وقتی می میرم، هنوزم سیاهم
و تو، آدم سفید وقتی به دنیا میای، صورتی ای، وقتی بزرگ میشی، سفیدی
وقتی میری زیر آفتاب، قرمزی، وقتی سردت میشه، آبی ای
وقتی می ترسی، زردی، وقتی مریض میشی، سبزی
و وقتی می میری، خاکستری ای
و تو به من میگی رنگین پوست؟؟؟


93/8/30
12:14 ع


در نزدیکی سان مارکوس در ایالت تکزاس آمریکا زمینی به مساحت 16 هکتار قرار گرفته که داخل آن بیشتر از 50 جسد و جنازه در حال پوسیدن هستند.

در نزدیکی سان مارکوس در ایالت تکزاس آمریکا زمینی به مساحت 16 هکتار قرار گرفته که داخل آن بیشتر از 50 جسد و جنازه در حال پوسیدن هستند.

به گزارش جنوب نیوز، در نزدیکی سان مارکوس در ایالت تکزاس آمریکا زمینی به مساحت 16 هکتار قرار گرفته که داخل آن بیشتر از 50 جسد و جنازه بصورت برهنه و لخت در حال پوسیدن هستند. این زمین ها که به مزارع فریمن معروفند در واقع نه جای جنگ و کشت و کشتار است و نه محلی برای مجازات و شکنجه بلکه این منطقه متعلق است به مرکز انسان شناسی پزشکی قانونی در دانشگاه ایالتی تگزاس.

 در این منطقه عجیب از دنیا محققان ودانشمندان بر روی اجساد در حال پوسیدن تحقیقات انجام میدهند و مراحل مختلفتجزیه و پوسیدن بدن انسان در طبیعت را تشریح میکنند. در سراسر دنیا تنها 5 مرکز مثل این وجود دارد که به مزارع اجساد انسان مشهورند. اجسادی که در این مزارع رها میشوند در واقع بصورت داوطلبانه به این مرکز در جهت پیشرفت علم و دانش بشر اهدا میگردد. اطلاعات دریافتی از اجساد در حال پوسیدن بسیار به تحقیقات قضایی در مورد کشتار ها و جنایت ها کمک می کند.


عکس: مزرعه اجساد برهنه در آمریکا (18+)

عکس: مزرعه اجساد برهنه در آمریکا (18+)

عکس: مزرعه اجساد برهنه در آمریکا (18+)

عکس: مزرعه اجساد برهنه در آمریکا (18+)

عکس: مزرعه اجساد برهنه در آمریکا (18+)

عکس: مزرعه اجساد برهنه در آمریکا (18+)

عکس: مزرعه اجساد برهنه در آمریکا (18+)

عکس: مزرعه اجساد برهنه در آمریکا (18+)

عکس: مزرعه اجساد برهنه در آمریکا (18+)
/ ز
منبع روزگار نو

  

93/8/30
12:12 ع


این کمدین انگلیسی با حرکات شیرین و به یادماندنی، نویسنده هم هست و بخش زیادی از آثار شناخته‌شده‌اش مانند همین داستان‌های مستر بین را خودش می‌نویسد.

این کمدین انگلیسی با حرکات شیرین و به یادماندنی، نویسنده هم هست و بخش زیادی از آثار شناخته‌شده‌اش مانند همین داستان‌های مستر بین را خودش می‌نویسد.

به گزارش جنوب نیوز، "روان سباستین ادکینسون"، کمدین معروف انگلیسی را کسی به این نام نمی‌شناسد. اما نام مستربین شهرت زیادی در سراسر دنیا دارد. این کمدین انگلیسی با حرکات شیرین و به یادماندنی، نویسنده هم هست و بخش زیادی از آثار شناخته‌شده‌اش مانند همین داستان‌های مستر بین را خودش می‌نویسد.


او در سال 1955 در دورهام متولد شد. والدینش کشاورز بودند. برادر بزرگتر او یک اقتصاددان برجسته معروف در اروپاست. ادکینسون در دانشگاه نیوکسل مهندسی الکترونیک خواند و سپس در رشته تئاتر ادامه تحصیل داد. او در سال 1990 ازدواج کرد و اکنون دو فرزند دارد. ثروت تقریبی او 100‌میلیون پوند تخمین زده ‌شده‌ است. او علاقه زیادی به ماشین دارد و حتی مجموعه‌ای از ماشین‌های قدیمی را جمع‌آوری کرده ‌است. تصاویری که می‌بینید خانه او را در روستایی در شمال انگلستان نشان می‌دهد.

منزل شخصی



منزل شخصی



منزل شخصی



منزل شخصی



منزل شخصی



منزل شخصی

/ ز
منبع عصرایران

93/8/2
9:45 ص

بر اساس ماده 40 قانون حمایت خانواده، هر فردی از اجرای حکم دادگاه در مورد حضانت طفل استنکاف کند یا مانع اجرای آن شود یا از استرداد طفل امتناع ورزد، حسب تقاضای ذی نفع و به دستور دادگاه صادر کننده رای نخستین، تا زمان اجرای حکم بازداشت می‌شود.

متأسفانه با بالا رفتن آمار طلاق یکی از مسائل مهمی که بسیاری از زن و شوهر‌ها پس از طلاق با آن رو به رو می‌شوند، مسئله حضانت کودک است. در صورت وجود فرزند، دادگاه حق و وظایفی را برای پدر و مادر بعد از واقعه طلاق تعیین می‌کند که یکی از آن‌ها حضانت فرزند است. 
 
حضانت یعنی نگهداری و مراقبت جسمی، روحی، مادی و معنوی اطفال و تعلیم و تربیت آن‌ها که به موجب ماده 1168 قانون مدنی ایران هم حق و هم تکلیف والدین است.  
 
بر اساس ماده 40 هر کس از اجرای حکم دادگاه در مورد حضانت طفل استنکاف کند یا مانع اجرای آن شود یا از استرداد طفل امتناع ورزد، حسب تقاضای ذی نفع و به دستور دادگاه صادر کننده رای نخستین تا زمان اجرای حکم بازداشت می‌شود.  
  
ماده 41 هرگاه دادگاه تشخیص دهد توافقات راجع به ملاقات، حضانت، نگهداری و سایر امور مربوط به طفل برخلاف مصلحت اوست یا در صورتی که مسئول حضانت از انجام نکالیف مقرر خودداری کند و یا مانع ملاقات طفل تحت حضانت با اشخاص ذی نفع حق شود، می‌تواند در خصوص اموری از قبیل واگذاری امر حضانت به دیگری یا تعیین شخص ناظر با پیش‌بینی حدود نظارت وی با رعایت مصلحت طفل تصمیم مقتضی اتخاذ کند.  
  
تبصره قوه قضاییه مکلف است برای نحوه ملاقات والدین با طفل ساز و کار مناسب با مصالح خانواده و کودک را فراهم کند و آیین نامه اجرایی این ماده ظرف شش ماه توسط وزارت دادگستری تهیه می‌شود و به تصویب رئیس قوه قضاییه می‌رسد.  
  
ماده 42 صغیر و مجنون را نمی‌توان بدون رضایت ولی، قیم، مادر یا شخصی که حضانت و نگهداری آنان به او واگذار شده است از محل اقامت مقرر بین طرفین یا محل اقامت قبل از وقوع طلاق به محل دیگر یا خارج از کشور فرستاد، مگر اینکه دادگاه آن را به مصلحت صغیر و مجنون بداند و با در نظر گرفتن حق ملاقات اشخاص ذی حق این امر را اجازه دهد. دادگاه در صورت موافقت با خارج کردن صغیر و مجنون از کشور، بنابر درخواست ذی نفع، برای تضمین بازگرداندن صغیر و مجنون تامین مناسبی اخذ می‌کند.  
  
ماده 43 حضانت فرزندانی که پدرشان فوت شده با مادر آن‌ها است مگر آنکه دادگاه به تقاضای ولی قهری یا دادستان، اعطای خضانت به مادر را خلاف مصلحت فرزند تشخیص دهد.  
  
ماده 44 در صورتی که دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8/7/1386، ملزم به تسلیم یا تملیک اموالی به صغیر یا سایر محجوران باشند، این اموال با تشخیص دادستان در حدود تامین هزینه‌های متعارف زندگی باید در اختیار شخصی قرار گیرد که حضانت و نگهداری محجور را عهده دار است، مگر آنکه دادگاه به نحو دیگری مقرر کند.  
  
ماده 45-رعایت غبطه و مصلحت کودکان و نوجوانان در کلیه تصمیمات دادگاه‌ها و مقامات اجرایی الزامی است.  
  
ماده 46-حضور کودکان زیر پانزده سال در جلسات رسیدگی به دعاوی خانوادگی جز در موراد ضروری که دادگاه تجویز می‌کند ممنوع است.  
  
ماده 47- دادگاه در صورت درخواست زن یا سایر اشخاص واجب النفقه، میزان و ترتیب پرداخت نفقه آنان را تعیین می‌کند.


93/7/30
8:22 ع

"خانه اربابی مک کامی" در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، اگر همه کابوس ها، ترس های بچگی، ترس از مکان های مختلف که تا به حال تجربه کرده اید را کنار هم بگذارید بازهم ذره ای از ترسی که در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه خواهید کرد نمی شود. 

"خانه اربابی مک کامی" در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند. 

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/30/2684937_307.jpg

 

داستان این خانه اینگونه تعریف می شود که در گذشته این مکان یک تیمارستان روانی بوده است و صاحبش تیمارستان بیماران را تکه تکه می کرده و اندام های آن ها را به فروش می رسانده است حالا هرکه وارد این مکان شود شاید دچار نفرین بیماران آن گردد. 

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/30/2684938_487.jpg

در کل فردی که می خواهد ترس واقعی را تجربه کند 4 تا 7 ساعت در این خانه می گردد و در این میان همه چیز مملو از خون بوده و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. ممکن است گروهی با لباس های خونی و چهره های وحشتناک ظاهر شده و او را دستگیر کنند. با دستگیر کردنش به سمت محلی می روند که اعضای بدنش را در بیاورند و این مسیر مملو از حس های ترسناک است. 

نکته جالب در مورد این خانه دوربین هایی است که در هر نقطه ای نصب شده است. این دوربین ها کل فیلم فرار و ترس را ضبط می کند و در انتهای مسیر شما یک فیلم ترسناک در اختیار دارید که نقش اول آن را نیز خودتان بازی کرده اید. 

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/30/2684939_433.jpg


پیام رسان

+ 21 درصد تخفیف در بورس ایران

+ با اطمینان وارد بورس شوید. دوستان میتونید در باشگاه کارگزاری آگاه با معرفی کد AN3287 علیرضا فلاح از 19% تخفیف کارمزد معاملات اوراق بهادار بصورت وجه نقد 19% تخفیف کارمزد معاملات آتی کالا بصورت وجه نقد 80% تخفیف خرید بسته مشاوره-تحلیلی 60% تخفیف خرید بسته‌های آموزشی و همچنین 20 هزار تومان هدیه ثبت نام بهره مند شوید. برای معرفی سیگنال به آی دی زیر پیام دهید. Nezam06 09363394383

+ دوستان میتونید در باشگاه کارگزاری آگاه با معرفی کد AN3287 از 17? تخفیف کارمزد معاملات اوراق بهادار بصورت وجه نقد 17? تخفیف کارمزد معاملات آتی کالا بصورت وجه نقد 70? تخفیف خرید بسته مشاوره-تحلیلی 60? تخفیف خرید بسته‌های آموزشی 50 هزار تومان هدیه فعال شدن در کارگزاری آگاه و همچنین 20 هزار تومان هدیه ثبت نام بهره مند شوید. مطمئن وارد بورس شوید. 09363394383

+ مطمئن وارد بورس شوید.دوستان میتونید در باشگاه کارگزاری آگاه با معرفی کد AN3287 از 17% تخفیف کارمزد معاملات اوراق بهادار بصورت وجه نقد 17% تخفیف کارمزد معاملات آتی کالا بصورت وجه نقد 70% تخفیف خرید بسته مشاوره-تحلیلی 60% تخفیف خرید بسته‌های آموزشی 50 هزار تومان هدیه فعال شدن در کارگزاری آگاه و همچنین 20 هزار تومان هدیه ثبت نام بهره مند شوید. برای معرفی سیگنال به آیدی زیر پیام دهید. Nezam06

+ #بازی_منچ_کلاسیک رایگان در کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/arf.com.classicmench/ و رایگان در مایکت

+ ‏‏این برنامه برای ورود به سیستم گلستان از طریق گوشی اندروید میباشد. https://myket.ir/app/arf.com.golestan

+ #بازی_منچ_کلاسیک رایگان در کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/arf.com.classicmench/

+ بازی منچ کلاسیک رو تجربه کنید.

+ بازی منچ کلاسیک با سبکی جدید در کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/arf.com.classicmench/

+ برنامه #ازدواج_نو با رمان های جدید و قابلیت های جدید . در کافه بازار و مایکت و ایران اپز

دوستان
 

تهیه و تنظیم : علیرضا فلاح 07